Hey huns! COD is now available. Locations are:- HELP Uni Bangsar, Telawi Midvalley For more locations, enquire within!

Wednesday, September 23, 2009

资生堂撤低消失黑头面膜 - SHISEIDO Black Head Mask


Price: RM3.50 per piece
*spotted at other blogshops selling for RM6 per piece


资生堂矿物泥去黑头粉刺面膜~黑头徹底消失超有效
牛尔也推荐的好东西!~Shiseido资生堂矿物泥去黑头粉刺面膜,黑头撤低消失!这是去黑头最为火热的一个产品,它超强的去黑头、粉刺的效果被广大的淘友所折服,不多说了,有黑头的朋友,赶快来感受一下它的效果吧!!!!
本软膜膏是SHISEIDO最新科技研制而成的独特成份,有效地对粉刺皮肤起显著疗效,能渗透皮肤和快速拔除面部的黑头,并可紧肤拉皮,收缩粗大毛孔,排除面部热毒达到美白滋养肌肤功效。
** 一包可以用2-3次哦(具体用量视个人情况) 每周使用次数不要超过2次。
效果真的很赞哦~~
但是黑头白头是会不断的生长出来的.所以要经常护理喽..要想一次彻底清除是不可能滴...

用法:洁面后,将膏体均匀涂于面部,30分钟后可整块撕去;撕下后然后再擦点化妆水可更进一步达到收缩毛孔的作用。
提示:在做之前最好可以用热水蒸汽蒸一蒸! 很简单,找个脸盆装上热水,把脸对着脸盆口(5到10分钟左右),以达到热涨冷缩把毛孔打开的效果、对收缩毛孔也有很好的功效!!
注意: 内有黑白二种乳狀物、见议在用前用手推揉外包裝

30分钟后撕下来的图片,注意在揭下的时候要小心不要太快,因为面膜上沾有黑头和粉刺,如果揭的太快会很疼,慢慢的揭会有一点点的痛,不过为了你的鼻子脸上的黑头滚蛋的话,这一点点的痛还算什么呢?快来看一下效果图片吧……
鼻子上的黑头、粉刺全部都光光哦,很兴奋吧
最重要的最后一个步骤 记得收缩毛孔哦!
最起码也要用下收缩水,平时注意补水哦,好填满那些小洞洞


Functions:
1. Remove blackheads and whiteheads
2. It helps to minimize pore and reduce acne problem.
3. Immediate result shown.
Manufactured by Shiseido Japan
Suitable for all skin type
Each pack can be used up to 4 times & above
Please do not use them more than 2 times/week


Steps:
1. Clean you face.
2. Apply on face and leave on for about 30 minutes until it is completely dry before peeling off gently.
3. Apply toner to to maximize the pore-tightening effect and apply your daily moisturizer/skin care product.

No comments:

Post a Comment