Hey huns! COD is now available. Locations are:- HELP Uni Bangsar, Telawi Midvalley For more locations, enquire within!

Thursday, May 28, 2009

我的美丽日记面膜 My Beauty Diary Mask

PRICE RM4.50
*spotted RM16.90(2 pieces) at Guardian


1. 我的美丽日记—纳豆奈米面膜 (Natto Mask)
适合肤质:一般肌肤,尤暗沉缺乏弹力、缺水肌肤。
用途:高效锁水保湿、水润光泽肌肤。
Function: Moisturizing and suppleness
Best for dry skin

2. 我的美丽日记—芦荟奈米面膜 (Aloe Vera Mask)
适合肤质:一般肌肤,尤干燥、受损肌肤。
用途:保湿、润泽肌肤。
Function: Intensive hydrating and repairing
Best for dry and problem skin

3. 我的美丽日记—苹果多酚奈米面膜 (Apple Mask)
适合肤质:一般肌肤,尤毛孔粗大肌肤。
用途:紧致毛孔、细致润泽肌肤。
Function: Minimizing pore and firming
For normal skin

4. 我的美丽日记—红酒多酚奈米面膜 (Red Wine Mask)
适合肤质:一般肌肤,尤松弛暗沉肌肤。
用途:白皙、紧实肌肤。
Function: Anti-oxidant and Blood Circulation
Best for or dull skin and loosen skin

5. 我的美丽日记—优酪乳奈米面膜 (Yogurt Mask)
适合肤质:一般肌肤,尤油性肌肤。
用途:抑油、清爽肌肤。
Function: Reduce skin oiliness
For normal to oily skin

6. 我的美丽日记—Q10奈米面膜 (Q10 Rejuvenating Mask)
适合肤质:一般肌肤,尤松弛老化肌肤。
用途:柔白、紧致焕肤。
Function: Firming and energizing
For wrinkles and aging skin

7. 我的美丽日记—珍珠粉奈米面膜
(Pearl Powder Mask)
适合肤质:一般肌肤,尤暗沉、受损肌肤。
用途:润白、滋养肌肤。
Function: Whitening and moisturizing
Best for uneven skin tone and problem skin

8. 我的美丽日记—冰沁活氧奈米面膜 (BQ Mask)
适合肤质:一般肌肤
用途:清凉醒肤 舒缓保湿
Function: Moisturizing and cooling skin
For normal skin


9. 我的美丽日记—保加利亚白玫瑰纳米面膜 (Bulgarian White Rose Mask)
适合肤质:一般肌肤
用途:透亮白皙水嫩柔肤
Function: Brightening and whitening
Best for dull and tired looking skin

10. 我的美丽日记—普罗旺斯熏衣草纳米面膜 (Lavender Mask)
功效:纾压、柔肤、舒敏。
适用肤质:一般肌肤,特别是敏感肌肤。
Function: Smoothing and moisturize skin
Best for delicate and sensitive skin

11. 我的美丽日记—黑珍珠纳米面膜 (Black Pearl Mask)
用途:极致润白,极致润白弹力透亮。
适用肤质:一般肌肤,尤黯沉、缺光泽与弹力肌肤。
Function: Whitening and firming
Best for dull and aging skin

12. 我的美丽日记—精米胜肽纳米面膜 (Intensive Rice Peptides)
特性:弹力升级、赋活修护、舒爽保湿、柔皙白亮。
适用肤质:一般肤质,尤老化肌肤
Function: Repairing and firming
Best for anti-aging

13. 我的美丽日记- 清酒酒粕奈米面膜 (Sake Mask)
特性: 白嫩無暇、晶瑩剔透
适用肤质:一般肤质
Function: Whitening and brightening
For normal skin

No comments:

Post a Comment